Darbo aprašymas

  • Įmonės vartotojų konsultavimas IT klausimais;
  • Antrojo lygio IT kreipinių sprendimas;
  • Serverių techninės bei programinės įrangos priežiūra bei administravimas (Vmware, Microsoft, Linux);
  • Įmonės kompiuterinio tinklo įrenginių (maršrutizatoriai, ugniasienės ir kt) priežiūra bei administravimas (Fortinet, Aruba, Ubiquiti);
  • Nuolatinis procesų tobulinimas, komunikacija.

 

Reikalavimai

  • ITIL praktikų išmanymas, darbas su Help Desk sistema;
  • O365, Active Directory bei Microsoft programinės įrangos išmanymas;
  • Duomenų saugyklų, serverių, IT kompiuterinių tinklų, programinės įrangos bei susijusių protokolų išmanymas;
  • Noras nuolat tobulėti.
  • Privalumas: Panašaus darbo patirtis, Microsoft, Vmware, Fortinet, IBM. ITIL ar pan. sertifikatai, Linux žinios.

Atlyginimas

1500-2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių.